четвер, 21 травня 2020 р.


Доброго дня, дорогі діти і батьки!
Ось і настав останній тиждень навчання! Я вдячна вам за співпрацю, взаєморозуміння, терпіння і вчасно виконані завдання!


Понеділок    25.05.2020
Читання 
А. Ліндрген «Малий і Карлсон, що живе на даху» (ст. 171 – 172). Дай відповіді на запитання.
Математика 
Повторення нумерації трицифрових чисел. Виконай №1115 та №1118.
Українська мова
Пригадай, що ти знаєш про частини мови. Виконай вправу 399.
Вівторок   26.05.2020
Читання
Узагальнення і систематизація знань за розділом «Світ гумористичних творів». Дай відповіді на запитання (с. 173).
Математика 
Повторення обчислення виразів на кілька дій. Обчисли вирази за номером 1142 та розв’яжи задачу 1144.
Природознавство
Дослідницький практикум «Як визначити гостроту свого зору?» (с.162).
Середа  27.05.2020
Читання                 
Пригадай. Дай відповіді на підсумкові запитання і завдання (с.173).
Математика   
Повторення письмового додавання і віднімання трицифрових чисел. Виконай завдання №1158.
Українська мова         
Склади розповідь «Мої літні канікули.»
Я у світі
Узагальнення і систематизація знань учнів.
Основи здоров'я           
Творчі здібності дитини. Розвиток уяви.
Четвер 28.05.2020
Природознавство
Здоровий спосіб життя. (с.163-166).Дай відповіді на запитання.
Інформатика

Етапи створення презентацій. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.
Образотворче мистецтво
Намалюй малюнок мої літні канікули.



Немає коментарів:

Дописати коментар